TAKWIM
PERPUSTAKAAN SMK KENINGAU 2
TAHUN 2015
TARIKH
|
AKTIVITI
|
TINDAKAN
|
CATATAN
|
JANUARI
|
Mengemas persekitaran Pusat Sumber
Minggu pengoperasian Pusat Sumber
Pengemaskinian Perpustakaan
|
AJK PSS
AJK PSS
Guru Subjek
Pengawas PSS
| |
FEBRUARI
|
Pemilihan Pengawas Perpustakaan Sesi 2014
[Edaran borang permohonan]
Mesyuarat Jawatankuasa Kerja PSS Kali 1/15
Peminjaman bahan bacaan oleh murid
Pemprosesan bahan
|
GPM & AJK PSS
AJK PSS
GPM & Pengawas PSS
| |
MAC
|
Menjalankan Aktiviti Galakan Penggunaan
Menyemak Stok dan Mengemaskini Buku Perolehan / Fail/ Buku Inventori/ Rekod Pinjam Bahan dan Peralatan Perpustakaan
|
AJK Pusat Sumber
GPM & AJK PSS
| |
APRIL
|
Pemprosesan dan mendaftar bahan/ alatan baru.
Menjalankan Aktiviti Galakan Penggunaan PSS
Majlis Pelantikan Pengawas PSS
Kem Kepimpinan
|
GPM & AJK PSS
GPM & Pengawas PSS
GPM & AJK PSS
Unit HEM
| |
MEI
|
Pemprosesan bahan/alatan baru
|
GPM & AJK PSS
| |
JUN
|
Menyemak Rekod Penggunaan dan Peminjaman PSS
Mesyuarat Jawatankuasa Kerja PSS Kali 2/15
Menyemak Stok dan Mengemaskini Buku Perolehan / Fail/ Buku Inventori/ Rekod Pinjam Bahan dan Peralatan Pusat Sumber
Minggu Bahasa
Minggu PSS
|
GPM & AJK PSS
AJK PSS
AJK Kerja
AJK PSS & Panitia Bahasa
GPM, AJK PSS & Pengawas PSS
| |
JULAI
|
Gotong Royong Perdana PSS
|
Semua AJK Kerja & Pengawas PSS
| |
OGOS
|
Pemprosesan bahan/alatan baru
Bulan Kemerdekaan
|
GPM , AJK PSS & Pengawas PSS
GPM, AJK PSS
| |
SEPTEMBER
|
Menjalankan Aktiviti Galakan Penggunaan PSS
Menyemak Rekod Penggunaan dan Peminjaman
|
Semua AJK PSS
GPM & AJK PSS
| |
OKTOBER
|
Menyemak Stok dan Mengemaskini Buku Perolehan / Fail/ Buku Inventori/ Rekod Pinjam Bahan dan Peralatan Pusat Sumber
|
GPM & AJK PSS
| |
NOVEMBER
|
Mengemaskini rekod penggunaan dan peminjaman
Menyemak Stok dan mengemaskini Buku Perolehan/ Fail/ Buku Inventori/Rekod Pinjam Bahan dan Peralatan Pusat Sumber
Mengemaskini Bilik Perpustakaan
Mengemaskini Inventori
Gotong Royong
| GPM , AJK PSS,
Pengawas PSS
|
- Setiap aktiviti yang dirancang adalah tertakluk kepada sebarang perubahan
No comments:
Post a Comment