Wednesday 22 April 2015

Piagam Pelanggan@SMK Keningau II

PIAGAM PELANGGAN PUSAT SUMBER
SMK KENINGAU II
Kami berjanji dengan penuh iltizam akan berganding bahu mempertingkatkan prestasi kurikulum sekolah dengan:
1. Berusaha sedaya upaya menjalankan semua aktiviti yang dirancang dan memberi  perkhidmatan yang terbaik mengikut jadual yang ditetapkan.
2. Memberi perkhidmatan yang sempurna dan layanan mesra kepada setiap masa.
3. Memberi maklumat-maklumat kepada pihak-pihak yang memerlukan dalam masa satu minggu selepas tarikh yang diterima atau sebelum tarikh yang ditetapkan.
4. Memberi perhatian dan tindakan segera terhadap bahan bantu mengajar yang diperlukan atau rosak.
5. Bersedia memberi khidmat nasihat, tunjuk ajar, dan galakan kepada pengguna apabila diperlukan.

6. Sentiasa menerima cadangan dan pandangan yang positif serta mengaturkan perbincangan untuk mempertingkat prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan pendidikan di sekolah.

No comments:

Post a Comment